Tecile de Psyllum si necesarul de fibre din alimentatie

fibre

Beneficiile tecilor de psyllium sunt multiple şi bine studiate. Acestea reprezinta un supliment de fibre, recomandat celor care nu aduc un aport suficient de fibre prin alimentatia lor. Afectiuni ca hemoroizii, fisurile anale, sindromul colonului iritabil, diverticuloza, constipaţia şi diareea apoasă pot beneficia de suplimente de fibra. In mod normal, noi consumam mult mai putine fibre decat este ideal.

Există o mulţime de opţiuni de suplimente de fibre pe piaţă, insa beneficiile cojilor de Psyllum in reducerea colesterolului inclina spre ultilizarea acestora in defavoarea  celorlalte. Să ne uităm la diferitele opţiuni de suplimente de fibre. Împreună cu oricare dintre acestea, o dieta bogata in fructe şi legume este optimă, şi se recomanda sa se consume cel putin cinci pe zi. Totuşi, pentru mulţi oameni adăugarea unui supliment de fibre este de mare ajutor.

Metilceluloza : Aceasta este o opţiune pe care unii pacienţi o preferă pentru că nu formează un gel dacă este lăsat să stea un minut sau două. Are cea mai scazuta capacitate de scaderea a colesterolului, dar poate fi eficace la creşterea volumului si a texturii bolului.
Dextranul din Grâu: Principalul avantaj este că acesta este clar în soluţie şi este relativ fara gust sau textura. Acesta tinde să fie considerabil mai scump decât multe alte optiuni, si nu scade colesterolul.
Policarbofilul de calciu: Acesta este aproape întotdeauna consumat sub forma de comprimat sau capsula, deoarece nu este solubil. Dezavantajul este numărul mare de comprimate  care trebuie ingerate şi, de asemenea, nu scade colesterolul.
Tecile de psyllium reprezinta cea mai buna optiune pentru majoritatea oamenilor. Acestea sunt de obicei consumate sub formă de pulbere ce se poate amesteca in apa sau suc. Cheia este să-l beţi imediat. Dacă este lăsat să se aşeze aceasta formeaza un gel, care este imposibil de baut.
De aceea, in momentul consumului, pacienţii sunt sfatuiti sa presare rapid o lingura de Psyllum intr-o cana mica, care se bea imediat. Dupa aceea se bea o cana mare de apa, pentru a se realiza dilutia in stomac. In acest mod este agreabil la gust.
Tecile de Psyllium, spre deosebire de celelalte exemple de fibre de mai sus, ajuta la scaderea colesterolului, ajuta la metabolizarea glucozei postprandiale daca sunt administrate la masă, şi poate scadea riscul bolilor cardiace.
Tecile de Psyllium imbunatatesc digestia prin menţinerea conţinutului colonului umed, maleabil, reducand în acest fel  crampele, durerile, şi scaunele neregulate din cadrul sindromului colonului iritabil. De asemenea, sunt utile în gestionarea constipatiei cronice, hemoroizilor şi a fisurilor anale, ducând la scaun moale, dar format, care traverseaza usor intestinul, reducand nevoia de efort.  Taratele de Psyllum au efecte pozitive si in cazurile de diaree apoasa prin faptul ca ele absorb apa, dând consistenta bolului, fapt care duce la un control al scaunelor eliminate.
Pentru botanişti sau iubitori de plante, Psyllium reprezinta un nume comun pentru plantele din genul Plantago, semintele acesora avand teci ( coji) cu calităţile remarcabile enumerate mai sus.
În concluzie există beneficii suficient de mari pentru a face din Psyllum alegerea principala  pentru majoritatea celor care au nevoie de suplimente de fibre in alimentatie.
OnlinePharma recomanda pentru suplimentarea necesarului de fibre din alimentatie ColonHelp, precum si ColonHelp Junior, Biocolon, Colon Protect.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

*

Poți folosi aceste etichete HTML și atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>